Z dlouhodobé spolupráce se společností AutoPROTO jsme v letošním roce přistoupili k redesignu webových stránek. Stránky už neodpovídaly všem aktivitám společnosti. Za úkol jsme si dali nejen nové funkce a rozšíření webu, ale také nafocení personálu, který se věnuje klientům.

Jaké kroky vedly k perfektnímu výsledku?

  1. Navržení wireframu – aby bylo procházení webu a prohlížení jednotlivých aut pohodlné, rychlé a intuitivní.
  2. Focení personálu a prostor – včetně úpravy fotek a retuš (celková postprodukce).
  3. Grafický návrh webu – barevnost, písmo a veškeré detaily, které tvoří celkový dojem z webových stránek.
  4. Programování – funkčnost především. A samozřejmostí je responzivita pro všechna zařízení.
    Naplnění www stránek obsahem – i texty prodávají. Proto jsme web otextovali jednoduše, úderně a s ohledem na SEO.
  5. Zabezpečení www stránek – každý web musí mít dostatečné zabezpečení.
  6. Spuštění nového webu – pár korektur a šli jsme s tím ven.
  7. On-line školení – s každým novým webem přichází i školení, ve kterém klientovi ukážeme, jak s webem pracovat. Vkládat nové produkty, články na blog nebo úpravu konktaktních údajů pak zvládne sám.